vrijdag 4 augustus 2017

Bookhaul en wrap up juli!

Hi!
Ongelofelijk toch hoe juli alweer om is? Pfoe. Zo snel... 

In juli las ik weer een hoop boeken! Yes! Ik kocht en kreeg er ook een heleboel en, tja. Zo is mijn TBR pile eigenlijk alsnog niet gedaald. Maar stiekem vind ik dat niet erg ;)

NIEUW!


Illuminae - kocht ik! Ik was zo benieuwd naar deze manier van schrijven, met alle e-mails en weinig echte tekst.
Stein Knap - een recensie exemplaar van uitgeverij Meis & Maas
Hunted - kocht ik!
Eliza and her monsters - kocht ik!
Strange the dreamer - kocht ik!
Daughter of the Burning City - het juli Fairyloot box boek!
Countless - ja, ook die kocht ik. Ik lijk wel rijk, maar dat is niet waar hoor.. ;)
Pas op breekbaar - kreeg ik van uitgeverij Gottmer ter recensie
De Nieuweling - ontving ik van uitgeverij Best of YA ter recensie

GELEZEN

Wil je de recensie lezen van het boek? Klik op de titel ;)






Ook las ik nog een aantal e-books:
The Assassin and the Desert
The Assassin and the Empire
The Assassin and the Underworld
(Novella's, geen recensies)
Kies voor mij

Wow. Ik las gewoon 11 boeken en 3 novella's. 

Welk boek dat jij in juli hebt gelezen kun je mij echt aanraden?

Liefs,
Monica 

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi aantal boeken heb je gelezen! Ik kan je echt The Epic Crush of Genie Lo aanraden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oehh! Ik heb hem opgezocht en die lijkt me inderdaad gaaf! Thanks!

      Verwijderen
  2. Woehoe, je hebt Stein Knap en De Nieuweling! Deze boeken vond ik echt fantastisch :) Mooie buit Monica!

    BeantwoordenVerwijderen