vrijdag 12 mei 2017

Evenement: YA middag in boekhandel Haasbeek!

Hey!

Afgelopen zondag was er in boekhandel Haasbeek in Alphen a/d Rijn een YA middag! Ik ging erheen en vandaag vertel ik je wat ik heb gedaan en wat er in mijn goodiebag zat!



Om kwart voor 1 kwam ik aan bij de boekhandel.

 


Er stond al een flinke rij.



De auteurs stonden allemaal al klaar.



(Ja, dat is mijn bloesje in beeld)



Toen ik mijn kaartje op ging halen werd ik meteen op de foto gezet.



De middag werd afgetrapt met een interview van Natasja. Zij interviewde Olga Hoekstra (aka Lis Lucassen!) over haar nieuwste boek: Zomer. 



Daarna mochten we langs de auteurs om te signeren en met ze op de foto's. Dit ben ik met Christine Charliers, schrijfster van In de Ban van de Wolf en Jacht op het Antiserum.



Ik ging met Inge van ReadInge lekker even zitten en wat drinken. En ik had inmiddels de Bookstagram Cards van Blossom Books al gescoord. Die doos is op zichzelf al een super fotogeniek product!



Jaaaa, ook even met Inge op de foto. Het was echt super gezellig! We hebben de hele dag gekletst en rondgelopen.



De workshops begonnen.



Tijdens de workshops was het wat rustiger en liet ik mijn boeken signeren door Christine.



Dit was uiteindelijk de goodiebag waar ik mee thuis kwam. De Bookstagram cards heb ik zelf gekocht en de Dark Daves Club heb ik gewonnen! De goodiebag zat vol met folders en verder eigenlijk niet. Ondanks dat ik super dankbaar ben dat er überhaupt een goodiebag werd weggegeven, vond ik dat er best een boek in had gekund. De toegang was €7,50 en uit ervaring weet ik dat er evenementen zijn die gratis zijn of €5 kosten, die wel boeken in hun goodiebag hebben. Maar goed, no hard feelings natuurlijk, want het was een gezellige dag!

Was jij ook bij dit evenement?

Liefs,
Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen