zondag 16 april 2017

Big Bookhaul! Ik kon me niet inhouden...

Hoihoi!

Fijne Pasen!

Ik heb van maart nog geen bookhaul gedaan, maar ik besloot om gewoon per keer dat ik heel wat boeken heb gekregen/gekocht dit te laten zien. Dit omdat ik elke maand weer struggle-boeken heb: boeken waarbij ik niet weet bij welke maand ik ze zal laten meetellen, omdat ze op de valreep binnenkomen en mijn blogpost is al klaar, of omdat ze echt op de eerste van de nieuwe maand komen. Daarnaast omdat ik per maand weer graag veel boeken wil laten zien, maar ik heb er nou eenmaal niet elke maand evenveel.

Vandaag laat ik daarom een boel boeken zien die ik nieuw heb in maart en deels in april.



Jaaaaa, een boel hè!? En ik heb de recensieboeken dit keer niet meegeteld ;-)



Ik kocht Splintered en Three Dark Crowns, omdat ik mijn tentamens had gehaald.



Ik kocht All About Mia in boekhandel Donner in Rotterdam, toen ik daar voor school heen moest. Die cover vind ik zo mooi en ik vond het vorige boek van Lisa Williamson - Wie is nou Normaal? - zo goed, dat ik deze meenam! Daarnaast scoorde ik in de kringloop Just Flirt, een heerlijk zomerboek en een prachtige hardcover.

 

Omdat de film in juni eraan komt, wilde ik graag Everything, Everything lezen. Deze was steeds uitverkocht, maar ik heb hem weten te scoren! Die ga ik mooi lezen voor de film komt.

Ook kocht ik Cruel Crown, omdat ik hem in de uitverkoop zag bij BookDepository. Hij was één moment lang maar €3, dus ja, die was voor mij!

In de kringloop vond ik naast Just Flirt ook Hot Shot. Dit is een boek waar ik al zó lang benieuwd naar ben. Of ik hem heel snel zal gaan lezen weet ik niet, ik heb hem in ieder geval!

 

Tot slot kocht ik mijn precious serie in hardcover: de Throne of Glass serie van Sarah J Maas. Ja, ik mis deel 4, maar die ga ik aan iemand als cadeau vragen. Dan heb ik hem eindelijk compleet in hardcover!

Een boel boeken gekocht dus en ik ga nu ook even op de Book Buying Ban, tot na Koningsdag. Ik hoop zo dat ik toffe boeken ga scoren daar!

Heb jij nog toffe boeken gescoord in maart of begin april?

Liefs,
Monica

2 opmerkingen:

  1. Wauw geweldige haul! Ben erg jaloers op je hardcover collectie van Throne of glass

    BeantwoordenVerwijderen