donderdag 2 februari 2017

IK BEN JARIG! En dit is mijn verlanglijstje.

Hiephiephoi allemaal!

Vandaag ben ik jarig jaaaaaaa!! Ik ben 21 jaar geworden en nu dus overal officieel volwassen te noemen. Binnenkort ga ik een winactie geven voor mijn verjaardagsviering, maar voor vandaag hou ik het op het delen van mijn verlanglijstje. Welke boeken heb ik dit jaar op mijn wishlist gezet?

Let op: wishlist, ik heb deze boeken dus (nog) niet gekregen. De B-day bookhaul komt na mijn verjaardag!

 

Bekijk op bol.com Bekijk op bol.com



Bekijk op bol.com

 

Bekijk op bol.com

 

Bekijk op bol.com

 

Bekijk op bol.com

 

Bekijk op bol.com

 

Bekijk op bol.com

 

Bekijk op bol.com

 

Bekijk op bol.com



Bekijk op bol.com

 

Bekijk op bol.com

 

Bekijk op bol.com Bekijk op bol.com

Zooo. Dat was mijn boekenlijstje! Nog een paar andere dingen wilde ik graag hebben, zoals de uitbreidingsset van Weerwolven van Wakkerdam.

 

Bekijk op bol.com

Dit is echt mijn all-time favoriete spel namelijk! Helemaal om te leiden, want dan zie je wie iedereen is. Ik hoop zo dat ik weer een avondje Weerwolven ga doen binnenkort!

Verder heb ik mijn zus een oogschaduwpalet gevraagd en van mijn ouders een gietijzeren pan voor in mijn uitzet.

De rest is nog een verrassing!

Wat denken/hopen jullie dat ik krijg?

Liefs,
Monica 

2 opmerkingen:

  1. GEFELICITEERD!!!!! Goede lijst ook! Ik hoop dat je veel boeken krijgt! Fijne verjaardag :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thaaaaaaaaankyou! Ik zie het nu pas *shame*, maar bedankt! Binnenkort kan je zien wat ik heb gekregen... ;-)

      Verwijderen