donderdag 9 februari 2017

Birthday cadeautjes!

Hey allemaal!

Afgelopen week was ik jarig en vierde ik het voor mijn familie en vrienden. Ik kreeg echt ontzettend (ONTZETTEND) veel! Om me niet te beperken tot de boeken heb ik even al mijn cadeaus op een rijtje gezet. Ik ben echt gigantisch verwend, al zeg ik het zelf. Zo lief!

 

Zo, even alles unboxen... 



Ik kreeg van mijn ouders het eerste deel in de Harry Potter illustrated versie. Daarnaast kreeg ik ook nog een pan voor stoofvlees en gehaktballen en zo, maar die staat even niet op de foto. Het tweede deel van de Harry Potter illustrated versie kreeg ik van twee vriendinnen van de uni. Zo, ZO blij mee!



Ik kreeg Pusheen! Ah, zo lief! Ook kreeg ik De Hartenkoningin als Funko. Die wilde ik zó graag. Van mijn tante kreeg ik een fles zuiverend zout voor een voetenbadje. Heerlijk, kan ik mezelf lekker verwennen! Ik kreeg ook drie prachtige glazen, met op elk glas een recept voor een cocktail. Van Mojito tot Cosmopolitan, al kan er natuurlijk ook gewoon limonade in.



Een ander cadeautje waar ik heel blij mee was, was de poezenmok. Die oortjes! Ik durf er haast niet uit te drinken, dus ik denk dat ik hem in mijn boekenkast ga zetten. Van mijn oppasmoeder kreeg ik twee mooie mokken van de HEMA en die ga ik wel zeker weten gebruiken! Ik kreeg Merci en een hoes om mijn boeken te beschermen tijdens het reizen. Zo handig!



Ik kreeg dit mooie dienblad met hartjes als handvatten en in de hoeken witte kanten prints. Ook kreeg ik twee kaarsjes, die in mijn boekenkast staan. En natuurlijk kreeg ik boeken! Ik kreeg Our Chemical Hearts, The Kiss of Deception, Emmy en Olivier en Kraai & Koninkrijk (bedankt oma, deze wilde ik al zo lang!)



Van Odette kreeg ik de totebag van Blossom Books met de tekst: I like big books and I can not lie, samen met de stickers waarmee ik quotes kan aangeven. Tof! Ik kreeg een doos heerlijke bonbons, een katje in een mandje die exact op mijn Jack lijkt en ik kreeg mini stickertjes. Ik hou van mini dingen!



Ik kreeg lampjes voor mijn boekenfoto's op Instagram, een reep Bros chocola, een notebook waarin ik lijstjes kan maken (ik ben verslaafd aan lijstjes) en een cadeaubon voor de Loods, een kledingwinkel. En ja, dat hartjestasje was te cute.



Aan boekenbonnen ontkwam ik (gelukkig) ook niet. Ik kreeg er 2! Daarnaast kreeg ik een bon voor de Etos, een oogschaduwpalet van Max Factor, de CosmoGIRL! en (aaaaah) mijn eigen wax stamp! Ik vind die Harry Potter achtige stempels altijd zo gaaf die op die enveloppen zitten. Van mijn lieve vriendinnetje Lindsey kreeg ik mijn eigen, samen met twee wax repen. Mijn stamp heeft zelfs de letter M!



*Cheers*



Ja, ik kreeg meer eten! Ik kreeg zure wormen en Oud Hollands Snoep. Super lekker! Ook kreeg ik een Body Mist spray, highlighter, een theekruiden hanger, een highlight brush, een klein lampje en een A tot Z presentatie van twee vriendinnen van school. De A tot Z waren allemaal op eigenschappen van mij gebaseerd. Zo origineel! Echt tof! Ik herkende me in elke letter.

Van mijn vriend kreeg ik een fles port, waar ik super dol op ben. En nog iets dat nog onderweg is... spannend!



Tot slot kreeg ik van mijn oppasmoeder bij de twee theemokken van de HEMA ook een hele mooie theedoos met heel veel smaakjes die ik super lekker vind. Echt zo ontzettend lief hoe ze me kent en de doos is zo mooi! Dat wordt veel lezen met lekkere thee!

Wow, nu ik zo de foto's zie besef ik nog meer hoe erg ik verwend ben. Echt fantastisch lief hoe iedereen super erg de moeite heeft gedaan voor mij!

Wat vind jij het tofste/gekste/leukste cadeau?

Liefs,
Monica

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat heb je veel leuke cadeautjes gekregen! Alsnog gefeliciteerd :)
    Ik vind vooral die geïllustreerde boeken van Harry Potter echt heel mooi. Die poezenmok is ook echt cute :)

    BeantwoordenVerwijderen